2016年12月17日 星期六

lunch click 第一次約會



人揀我我揀人,就咁就過左幾日。係 coffee meets bagel CMB)同 Lunch Click LC)都有 mutual like,咁我就試下聯絡佢地。由於我的搜尋範圍是 27 36 歲,所以不會搜到太年青的。

LC 只可以 send 三條選擇題給對方,咁我 send 左比佢地,又等了幾天,有些有回覆,但她們沒有回發問題給我,有些甚至沒有回覆,我真的不知道為什麼?網友可否幫忙解答一下?互相了解多些不是很好嗎?是她們點錯了 like 我,還是覺得玩選擇題好無聊?

至於 CMB 就可以 chat,但佢地都係幾日先覆一句簡單的,我自問都唔算冇話題既人,但係佢地反應咁冷淡好難 chat 落去喎。

雖然冇回覆,我仍然膽粗粗咁係 LC 度約佢地午餐或者晚餐,如是者到左禮拜尾,有一名女孩(A小姐)應約,我都幾開心,原來真係得喎!自中學ICQ年代之後就冇乜約過陌生女仔出街,之前 speed dating 試過幾次,而家約會之旅又再展開了。

A小姐 32 歲,從事教育工作,五官端正,夾長髮馬尾,中等身型,不過衣著有點老土。
約會確定後,LC 會將男方的電話號碼發給女生,男生卻得不到女生的電話號碼。並且 app 會在約會前三小時打開 Chatroom 功能,讓雙方可以互通訊息。我覺得這是很保護女生的設計,不愧是亞洲公司開發的 app,可是作為男生,我的這個「第一次」就相當不愉快了。

我約了她 7:00pm 在尖沙咀一家日本餐廳見面。LC 唔會幫你預約,而呢間餐廳又冇得預約既,咁我就早半個鍾去到,諗住拎定飛或者排好隊,一陣女仔黎到唔洗等太耐就有位坐。我出發時發了個訊息給她,到步後等到 6:45 冇回覆,我果時已經排緊隊應該 7:00pm 可以有位,等到 7 點唔見人又冇電話又冇覆 message,我又再 send message 比佢話我到左已經有位。最後等到 7:30pm 我自己點了菜,約 8:30pm 埋單走人。突然收到 message!一看,原來是 LC send 過來問約會約成點,我諗如果個女仔點錯左或者臨時唔得閒,大可以按「reschedule」或者「I can't make it」,點解要唔出現?佢會唔會出左事?所以我就回覆:「個女仔冇出現,但希望佢冇事。」並請 LC 跟進一下。

晚上約 11:00pm 突然收到 A小姐的訊息
Damn it! Your text did not pop out till now. Sorry I did’t see it.

我心諗乜妳講野咁冇禮貌,但仍回覆說「It’s ok. Are you alright?……但就冇再有任何回覆了。

這就是我在 Dating app 的第一次,一個幾唔愉快既經歷。

但好快又來第二個約會了。

沒有留言:

張貼留言