2016年12月23日 星期五

lunch click & coffee meets bagel -- 有誰共鳴


而家係凌晨 1 點幾,Trina(假名)正在發第 13 條選擇題過來。因為佢我先知原來 Lunch ClickLC)可以問多過 3 題問題,呢晚我同佢互相發問,將 LC 內所有選擇題統統問哂!

Trina 30歲,從事教育工作,樣子不漂亮但笑得甜,身型纖瘦。
從佢既選擇我覺得係幾啱我既人,喜歡文化藝術的活動(甚至係聽講座),內向但又喜歡運動。我 send 完選擇題比佢,佢答左又馬上 send 返幾題問我,令我覺得佢對我都有興趣。雖然已經係凌晨,但我好想可以同佢傾下計再了解多d,但係選擇題又問哂了,LC 又冇 chatroom 功能,可以點好呢?

突然靈機一觸,我 click 左約佢食飯見面既 button,之後選擇最早的約會時間(4小時後),如果佢都同意,咁 chatroom 功能就會係約會前 3 小時(即 1 小時後)開啟,到時咪可以傾計囉!我㩒左制之後心諗希望佢明白我想做乜啦!...不過當然個世界冇咁好彩,佢將約會 reschedule 左去下星期,其實當時我已經好攰,好快就拎住個電話訓着左了。

本來諗住乖乖等到下星期見面,點知到左第二晚,我開  coffee meets bagel CMB)時,頁面一開果個竟然係 Trina !又會咁橋都有?唔通一開呢個 Blog 就收得工?咁我馬上 like 佢啦,佢又咁啱 online 左又 like 返我,就係咁,7天的 chat room 之門打開了!

我們的對話就由「What a coincidence!」開始,由興趣、鍾意食乜野、職業、星座,講到信仰、政治立場、愛情的經歷與期望……樣樣都幾投契,之後每晚都 text message,咁又過左幾日。

我將 Trina profile send 左我既女「閨蜜」阿丘(假名,已婚及生了小朋友,是我好耐以前既女友)睇,問佢意見,我話 Trina 唔靚喎,馬上比阿丘鬧到狗血淋頭!佢話我竟然嫌人唔靚真係搵盤水照下自已個樣先啦。而且佢覺得 Trina 算係好可愛自然果隻,而且d相冇(或者冇乜)美圖秀秀過喎。我覺得阿丘都講得啱,加上覺得同 Trina 真係好啱傾!於是就將自己電話比左 Trina ,同埋約佢出黎食飯


好自然咁同佢由 CMB 轉入 Whatsapp 同電話傾,好快又到左約會既日子。

沒有留言:

張貼留言