2017年1月6日 星期五

失敗者的檢討



一直以為自己算善於相處,懂得看別人眉頭眼額,未試過比人咁拒絕法,所以Trina 事件都比我幾大打擊。是時候檢討了。

一.太肥
因為工作壓力和運動量不足,已經成為一件「厚切餐肉」。其實有時間就去運動,但減肥效果麻麻
不過在 Dating app 中我的相片已經係真面具示人,其實我樣貌和身型係點佢已經好清楚啦,點解見面先覺得唔對路?唔通我上鏡靚過真人好多自己唔知?

二.太急進
Trina 其實係慢熱既人,諗返佢都提過我幾次,佢希望我地由普通朋友開始慢慢黎,但我心態已經當左佢係女朋友,每天晚上我都會 send Whatsapp 比佢同埋同佢傾電話,而且我又同佢講過話覺得同佢好夾,覺得佢好適合我,可能佢覺得我太急進嚇親?

三.衣著馬虎
因為真係覺得同 Trina 好熟所以見面當日我冇 gel 頭,同埋只係求其裇衫牛仔褲舊波鞋,裇衫仲有d縐。

四.餐廳選擇馬虎
返復再諗,果間餐廳係唔啱用黎溝女,太平實了,得飯同麵一啲小食都冇。第一次見面都係㨂間好D既先得。

返而比女仔放飛機果次(第 3 集)我著得好好多,點解我對 Trina 咁有好感返而做得咁差呢?我覺得自己衰在「坐定粒六」!邊個人唔想對方整齊清潔,有型有款 / 清新美麗 咁見自己?

綜合以上死因,我為自己定立幾條規則:
一.約會一定要執正d,要去買d新衫新鞋了(已經幾年冇買過新衫)
二.要主動但唔好心急,淡定有錢淨
三.增加運動量,對身體都有益
四.約會地點要精選

正在檢討的時候, Lunch actually Lunch Click 的母公司)的職員打電話來,問我有冇興趣上佢地公司傾下計,做個分析咁話。我心想推銷時間到了,Lunch Click 比佢地用黎搵 potential client,但我又真係有需要喎...記得之前 Leslie 團購都買過類似既服務,加上呢間公司又撮合過官恩娜同醫生喎,不如上去睇睇。



沒有留言:

張貼留言