2017年1月21日 星期六

Lunch Actually 價錢及服務



那天到 Lunch Actually 跟那裡的職員傾談了約 2 小時。主要係佢將你的基本資料、感情經歷、對下一段感情的期望,以及擇偶條件輸入他們的 database,最後先至同你講價錢。我建議各位如果收到呢類型電話,眞係要好有興趣先上去,如果唔係無啦啦同人地傾咁多私人野就唔好啦。

好,事不宜遲,先講講這家公司的服務和價錢

服務:
為客戶提供為期一年,一對一的 ”Quality match”(該公司聲稱是人手細心 case by case 咁配對)。但因為是 Personality match 所以兩方見面前係冇樣(相)睇既,加上要尊重個人私隱,所以係見面前,有好多 detail 公司都唔會透露比客知既,只有信佢會幫妳/你找注好人家。

價錢:
三個Plan
Plan A~HK$7000,一年內安排 5 次相睇
Plan B~HK$8000,一年內安排 9 次相睇
Plan C~HK$15000,一年內安排無限次相睇
以上價錢只供參考,因為我估係海鮮價而且又好似有團購之類的其他購買方式,聽說女孩子有另一種plan會再貴的

公司對我的意見:
經過2小時訪談,公司認為我是有責任心和忠誠的人,缺點是衣著欠佳和沉悶(為了工作令生活缺乏情趣)。真慘...不過都覺得佢講得岩既。

評價:
過程滿意愉快,職員表現專業友善。而且上網查過,職員也跟我說唔係個個客都受,簡單來說就是客人本身條件不「太」差,同時要求不「太」高,才受理,這點某程度可說是保障公司同客人的雙贏做法。

7000蚊見5個人有D貴,各位,我應唔應該參加呢?自問不是筍盤,錢同身材都冇,為左攪間公司耗盡哂精力時間,連娛樂都好少。


給自己一個星期冷靜下便決定吧!

5 則留言:

  1. Lunch actually 安排的dating如何?見到真人感覺好唔好?

    回覆刪除
  2. 冇樣睇,只係聽佢係電話到講,出到泥差好遠。 而且你唔打電話去問,就唔安排見面,真心覺得好差。

    回覆刪除
  3. 一間收費極貴,未收錢前又話有啱你的配對,收了錢後,沒有跟進,下下要客人追問進度,基本要求和出來的貨不對辦,你有你投訴,公司都唔會理客感受,黑店!請大家不要上當。

    回覆刪除
  4. Actual lunch arrive is very poor

    回覆刪除
  5. 收左我錢,話見四次,二年內不成功會退回款項(要扣走8千手續費)。結果我打電話給公司退,職員話果個人去左又表示我見了四個人完了合約。好離譜是:我要求唔好肥佬有口嗅體嗅,結過婚,矮過我,唔好超過8年。她們所謂團隊介了個離婚(我無見),矮過我(文字上寫到高我3cm),肥又體嗅,以及一個大我9年男人。服務差又講合約寫明無得退。見面時講到好幫個客其實都是搵錢搵人笨,黑心公司,大家唔好俾人呃左

    回覆刪除