2017年2月2日 星期四

Dating App Review: lunch click(LC)、coffee meets bagel(CMB)、okcupid(OKC) 比較




現在正值新年,先在此祝大家身體健康,有情人終成眷屬。

轉眼已用兩個月 Dating App 了,Review 3 APP,如有錯漏請網友指正。


A. 先來個人戰績小總結。

成功約會人數,實在羞家
LC: 1
CMB: 1(將在往後的篇幅撰寫)
OKC: 0

曾試過在 chatroom 詳談的人數
LC: 1
CMB: 5
OKC: 3


B. 3 app 的優、缺點

1.lunch click 
優點:1. 爽快剔選合眼緣對象,而且互 like 後沒有時限,遲d先約出黎見都得。
           2. 不會顯示你的 on-line status 和別人不會知道你看過她/他的 profile
缺點:
1. 用家人數不算多(不知道是優點還是缺點)
我用了兩個月覺得好像冇乜新人了。可能因為 App 要求真確資料嚇走一些冇誠意的人,呢點真係有辣有唔辣啦!
2. chatroom 限制太大
我覺得鍾意玩 App 內預設選擇題的用家不多,大家係冇乜溝通的情況下,好難擦出想約對方出來見面的火花,這點 app developer 可能要諗諗計了。
3. 容易爽約
其實除了在此 Blog 紀錄過被放了一次飛機的經歷,我還約過兩個女仔,但她們在約會前一天都將約會取消了,佢地冇再提出約會,我都提唔起勁再約了。
補充:在第二集中提到每天 App 會向你介紹兩位異性,最近變成每天一位。不知為什麼呢?

2.coffee meets bagel
優點:1. 用家多、有 chatroom
           2. 不會顯示你的 on-line status 和別人不會知道你看過她/他的 profile
缺點:1. 需要速戰速決冇得拖,chat期一過一切便灰飛煙滅
補充:我 download app 至今都是每天有 21 個人介紹給你,但我其他 friend download 後就每天只介紹一個人給他,點解差別咁大呢?

3.okcupid
優點:1. 用家多、有 chatroom
           2. 用家 profile 比較 detail,容易打開話題
缺點:1. App 會顯示你的 on-line status 
           2. 別人會知道你看過她/他的 profile,甚至看過幾多次都知
因為 OKC 以上兩個缺點,令我好少用呢個 app,覺得私隱度好底。


C. 總結

雖然之前花了不少篇幅寫 LC,但用了接近2個月,個人覺得 CMB 比較好,私隱度高,程式設定有心思,因為其實傾幾日差唔多知道對方岩知對對方有冇興趣,之後個 app 都迫你問對方拎 contact

不過 CMB 對果D只係間唔中開 app 既用家黎講就擇洗D。可能仲有說話未曾講,已再連繫唔上了。

沒有留言:

張貼留言