2017年2月18日 星期六

Coffee meets bagel (CMB)第二次約會



工作到夜深,可能呢晩要通頂了。躺在公司梳化上開下 dating app (我冇校到 notification),CMB 傳來了 Belle (假名)的訊息。

目前為止在 CMB 我只遇過2個女仔主動打開話題,Belle 便是其中之一。(另一位和她聊了一會,她覺得我不是她杯茶便冇覆我了)

簡單傾左幾句覺得佢個人又 nice 又開朗,但太攰了便約她遲D再傾。後來幾日都持續在 CMB 傾計,講東講西,好快便交換了電話轉 whatsapp 傾。

到左禮拜一,已經識左一個星期有多,想約佢食飯,正打算 send message 給她之際便收到她的早晨訊息,約見面或飲杯咖啡。我當然爽快答應和她夾時間。

最後約了在一間泰式餐廳見面

我又係早D去攞位先,今天著得肆正D。在餐廳裡等她。不一會, 她便到了。

Belle 35歲,從事金融工作,樣子可愛又笑得甜,生得高且衣著十分端裝。

面對面傾落其實唔算夾,比起她我收入低且不穩定,興趣又不太一樣,我和她算是兩個世界的人。但她多野講又嘗試一起找話題一齊講,而且她又好似係 Kai Kai 地果類人,同佢傾計呢一晚我又開心又感動。

我會盡全力和她相處,但真的沒有自信她會喜歡自己。在此係想講覺得 Belle 係真心又有誠意想識人,唔係人地口中果D眼角又高又挑剔的拜金港女喎,而且在此提議各位女士一句,加一分主動,能令男士十分感動,好抵的。(但如果對方是貪得無厭的賤人便不適用)


果晚 CMB 問我 "Did you two meet up?" 我好開心咁剔左 Yes!

4 則留言:

  1. 今日無意中發現板主開左個新blog
    見到你失敗,再失敗,但冇放棄既決心,真係令人佩服
    板主,你失敗個原因係對女人太好了
    又送人返屋企,又book餐廳
    我問你,你同兄弟,同男性朋友食飯時會唔會咁做?唔會麻
    所以呢,下次你應該比返D男子氣慨出黎

    回覆刪除
  2. Danny
    好有興趣想知道你之後既故事
    會唔會考慮繼續寫下?
    而家都過左8個月,不知你過得如何?

    回覆刪除
  3. Hi Danny,
    I am Joyce Lee, reporter from TVB Sunday Report. Our programme is working on a story about dating apps. Would like to talk with people who have used it before. Wondering if you could share your experience with us.
    I can be reached at joyce.lee@tvb.com.hk
    Thanks! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. hello Joyce,

      Any progress for your work ?

      Aaron

      刪除